zaterdag 6 maart 2010

Tik-tak

Zoals ik al vermeld had heb ik een tik-takhuisje gemaakt. Ik heb dit gisteren uitgetest bij mijn peuters. Ik heb echter niet het verwachte resultaat gekregen... Ik had gedacht dat de kleuters met open mond zouden kijken en superstil zouden zijn. Niet dus! Ze waren laaiend enthousiast, gierden het uit en gavend bijna constant een daverend applaus.
Dat is ook wel eens iets anders zeg!
Eigenlijk vond ik dit een beetje storend omdat ik mijn muziek niet meer hoorde, zo luid waren ze. Ik probeerde hen wat te sussen maar ik kreeg er niets tussen...
Op het einde van mijn tik-tak liet ik een ballon ontploffen door een vogeltje. Ik had verwacht dat ze enorm zouden schrikken en daar stil van zouden worden, maar ze schreeuwden het nog luider uit!
Achteraf bekeken vind ik het wel grappig. Op het moment zelf wat minder...
Ik realiseer me nu ook dat dit iets compleet nieuw is voor hen, dat is waarschijnlijk de reden waarom ze zo enthousiast waren.
Ik ben eens benieuwd naar hun reactie wanneer ik volgende week opnieuw tik-tak zal geven!

3 opmerkingen:

LinLin zei

haha! zo grappig :) Tik tak moest mss tak tik zijn :p

Goedele zei

Dan mag je me helpen om een nieuwe "tak tik" uit te vinden! ;)

LinLin zei

Ok!! :) bye! xxx