woensdag 7 april 2010

Laatste dagen...

Nog twee dagen en mijn stage zit er op! Zondag ga ik naar Kruger Park en daarna is het al bijna tijd om terug naar huis te keren! Ik kan het bijna niet geloven dat mijn Zuid-Afrika avontuur er bijna opzit!

Vandaag was het een leuke dag op school! Het is nog steeds vakantie... Face painting stond op het programma en ik stond paraat! Een unieke kans om eindelijk eens kindjes te shminken! Het was wel moeilijker dan verwacht want we hadden geen voorbeelden. En de kinderen vroegen om de vreemdste dingen. Uiteindelijk heb ik hen een keuze gegeven: spiderman, een leeuw, een konijn, een hond of een prinses. Wie iets anders wou mocht naar juf Jolene gaan. Ik heb eenmaal een krokodil geprobeerd maar het resultaat was niet echt fantastisch :p Oké... Het trok op niets!
Wat ook vervelend was, was dat de kinderen hard de neiging hadden om hun hoofd weg te draaien én dat ze allemaal wilden meekijken en dus veel te dicht stonden. Weg met de persoonlijke ruimte!

Normaal had ik gisteren een meeting met Felicia (de directrice) om mijn stageverslag te bespreken... Maar helaas is daar niets van in huis gekomen. Het is verplaatst naar volgende week, wanneer ik terug ben van Kruger Park.
Omdat het te hard regende gisteren en de kinderen dus niet buiten konden spelen, ben ik samen met juf Jolene en de after-care kinderen naar de cinema gegaan. Man, wat is het moeilijk om enthousiaste kinderen in toom te houden! Maar gelukkig is alles wel vlot verlopen. Iedereen is gezond en wel teruggekeerd! :)

Vandaag hebben we ook weer een serieuze regenbui gehad! Kijk maar!


Gezichtjes die ik heb geshminkt (dalmatier en spiderman):


Teddybears picnic (van vorige week):

Geen opmerkingen: